sluit ×

TakeTwo is een modern reclamebureau uit Nijmegen. Ons team bestaat uit communicatie experts, grafisch vormgevers, tekstschrijvers, webontwikkelaars, een popfotograaf en superhelden.

RECLAMEBUREAU

Reclamebureau TakeTwo combineert communicatie, creatie en webontwikkeling om onderscheidende concepten te bedenken en uit te voeren voor onze klanten. Een onderdeel van onze eigen promotiemix is een hoge positie in (de organische zoekresultaten van) Google op het woord 'communicatiebureau'. Om dit te bewerkstelligen moeten wij van Google een aantal keer het woord reclame bureau in onze teksten verwerken. Bij dezen: reclamebureau.

Communicatie anno 2015

De gemiddelde mediaconsument ontvangt dagelijks ongeveer vijfduizend commerciële boodschappen. Prettig voor het communicatiebureau, want deze boodschappen moeten allemaal worden bedacht, vormgegeven, en uitgevoerd. Op de lange termijn goed voor niemand, want samen dwingen we ontvangers hun 'informatiefilters' steeds strenger in te stellen. Zo wordt (massa) communicatie steeds minder effectief en moet het reclamebureau namens de organisatie steeds meer -en harder- schreeuwen om de aandacht van het publiek. Je zou zo maar kunnen spreken van een neerwaartse spiraal.

Modern reclamebureau

Onderscheidende boodschappen brengen aan ontvangers die er op zitten te wachten. Dat is de missie van het hedendaags reclamebureau (vinden wij). Wij zoeken naar verwachtingspatronen en branchespecifieke kaders met als doel deze vervolgens te doorbreken, op basis van de authenticiteit van een organisatie of merk. Dit is niet alleen erg leuk om te doen, maar ook een aanpak die garant staat voor betere resultaten.

← Nieuwsoverzicht Lee 101 black and blue jeans

Riders On The Storm

Black & Blue is on a winning streak! Na de onthulling van hun eigen LEE 101 jeans pakten ze ook de publieksprijs voor Best Customer Experience Award Denim 2017.

 

Aandacht, ambacht, brotherhood/vriendschap en een gezonde dosis eigenwijsheid. Dat is wat Black & Blue kenmerkt. En dat zie je overal terug. In alles wat ze doen, maken en nastreven.

 

Alles klopt

Toen Barry en Sjors naar ons toe kwamen met het idee om denim en barbecues te combineren voelden we direct dat dit een bijzondere case zou worden. Tuurlijk, dat zijn al onze klanten maar hier was het de uitdaging om één gevoel, één identiteit te creëren op basis van twee passies. Om dat te realiseren moesten we Barry en Sjors goed leren kennen. En precies dat hebben we gedaan. Met als gevolg dat alles wat je van Black & Blue ziet, hoort, voelt en zelfs ruikt klopt.

 

Een eigen jeans, in samenwerking met LEE, is dan ook een logische volgende stap voor Black & Blue. En een eer, want LEE is natuurlijk een enorm bedrijf. Die erkenning voor een winkel die nog geen 2 jaar bestaat! Erg speciaal!

 

Introducing…

…de LEE Rider X Black & Blue collab jeans. ’13.7 oz left hand kaihara denim’, met aandacht gemaakt van USA cotton, geweven in Japan op de sample-afdeling van Lee in Europa met liefde in elkaar gezet. En dat maakt de broek uniek in zijn soort.

Als kers op de taart pakten ze dan óók de publieksprijs voor Best Customer Experience Award in de categorie Denim. Dit betekent voor jou eigenlijk maar één ding: bezoek Black & Blue. Want je moet het zelf meemaken om te begrijpen waarom ze deze prijs hebben gewonnen.

 

TakeTwo is trots op jullie, guys!

Best Customer Experience Award in de categorie Denim Black & Blue Nijmegen


← Nieuwsoverzicht