sluit ×

TakeTwo is een modern reclamebureau uit Nijmegen. Ons team bestaat uit communicatie experts, grafisch vormgevers, tekstschrijvers, webontwikkelaars, een popfotograaf en superhelden.

RECLAMEBUREAU

Reclamebureau TakeTwo combineert communicatie, creatie en webontwikkeling om onderscheidende concepten te bedenken en uit te voeren voor onze klanten. Een onderdeel van onze eigen promotiemix is een hoge positie in (de organische zoekresultaten van) Google op het woord 'communicatiebureau'. Om dit te bewerkstelligen moeten wij van Google een aantal keer het woord reclame bureau in onze teksten verwerken. Bij dezen: reclamebureau.

Communicatie anno 2015

De gemiddelde mediaconsument ontvangt dagelijks ongeveer vijfduizend commerciële boodschappen. Prettig voor het communicatiebureau, want deze boodschappen moeten allemaal worden bedacht, vormgegeven, en uitgevoerd. Op de lange termijn goed voor niemand, want samen dwingen we ontvangers hun 'informatiefilters' steeds strenger in te stellen. Zo wordt (massa) communicatie steeds minder effectief en moet het reclamebureau namens de organisatie steeds meer -en harder- schreeuwen om de aandacht van het publiek. Je zou zo maar kunnen spreken van een neerwaartse spiraal.

Modern reclamebureau

Onderscheidende boodschappen brengen aan ontvangers die er op zitten te wachten. Dat is de missie van het hedendaags reclamebureau (vinden wij). Wij zoeken naar verwachtingspatronen en branchespecifieke kaders met als doel deze vervolgens te doorbreken, op basis van de authenticiteit van een organisatie of merk. Dit is niet alleen erg leuk om te doen, maar ook een aanpak die garant staat voor betere resultaten.

Radboud Travel Clinic



Identiteit

De (RTC) Radboud Travel Clinic is een samenwerking tussen de afdelingen AIG (Algemene Interne Geneeskunde) en het AMD (Arbo- en Milieu Dienst) van het RUMC (Radboud Universitair Medisch Centrum). Met al deze afkortingen spreekt het voor zich dat de belangen divers waren en dit een ingewikkeld en uitdagend traject ging worden.

Merk

Soms lijkt het een haast onmogelijke puzzel. Het merk moet studenten aanspreken, maar ook professionals in de interne geneeskunde. Het moet een op zichzelf staand merk zijn, maar ook niet uit de toon vallen met het huidige Radboud beeldmerk. En dan hebben we ook nog te maken met twee compleet verschillende doelgroepen: chronisch zieken en campusmedewerkers.

Maar net als bij het maken van een puzzel, is de voldoening het grootst als alle stukjes op hun plek vallen.

Meer informatie?



Radboud Travel Clinic



Identiteit

De (RTC) Radboud Travel Clinic is een samenwerking tussen de afdelingen AIG (Algemene Interne Geneeskunde) en het AMD (Arbo- en Milieu Dienst) van het RUMC (Radboud Universitair Medisch Centrum). Met al deze afkortingen spreekt het voor zich dat de belangen divers waren en dit een ingewikkeld en uitdagend traject ging worden.

Merk

Soms lijkt het een haast onmogelijke puzzel. Het merk moet studenten aanspreken, maar ook professionals in de interne geneeskunde. Het moet een op zichzelf staand merk zijn, maar ook niet uit de toon vallen met het huidige Radboud beeldmerk. En dan hebben we ook nog te maken met twee compleet verschillende doelgroepen: chronisch zieken en campusmedewerkers.

Maar net als bij het maken van een puzzel, is de voldoening het grootst als alle stukjes op hun plek vallen.

Meer informatie?



Radboud Travel Clinic



Identiteit

De (RTC) Radboud Travel Clinic is een samenwerking tussen de afdelingen AIG (Algemene Interne Geneeskunde) en het AMD (Arbo- en Milieu Dienst) van het RUMC (Radboud Universitair Medisch Centrum). Met al deze afkortingen spreekt het voor zich dat de belangen divers waren en dit een ingewikkeld en uitdagend traject ging worden.

Merk

Soms lijkt het een haast onmogelijke puzzel. Het merk moet studenten aanspreken, maar ook professionals in de interne geneeskunde. Het moet een op zichzelf staand merk zijn, maar ook niet uit de toon vallen met het huidige Radboud beeldmerk. En dan hebben we ook nog te maken met twee compleet verschillende doelgroepen: chronisch zieken en campusmedewerkers.

Maar net als bij het maken van een puzzel, is de voldoening het grootst als alle stukjes op hun plek vallen.

Meer informatie?



Radboud Travel Clinic



Identiteit

De (RTC) Radboud Travel Clinic is een samenwerking tussen de afdelingen AIG (Algemene Interne Geneeskunde) en het AMD (Arbo- en Milieu Dienst) van het RUMC (Radboud Universitair Medisch Centrum). Met al deze afkortingen spreekt het voor zich dat de belangen divers waren en dit een ingewikkeld en uitdagend traject ging worden.

Merk

Soms lijkt het een haast onmogelijke puzzel. Het merk moet studenten aanspreken, maar ook professionals in de interne geneeskunde. Het moet een op zichzelf staand merk zijn, maar ook niet uit de toon vallen met het huidige Radboud beeldmerk. En dan hebben we ook nog te maken met twee compleet verschillende doelgroepen: chronisch zieken en campusmedewerkers.

Maar net als bij het maken van een puzzel, is de voldoening het grootst als alle stukjes op hun plek vallen.

Meer informatie?