sluit ×

TakeTwo is een modern reclamebureau uit Nijmegen. Ons team bestaat uit communicatie experts, grafisch vormgevers, tekstschrijvers, webontwikkelaars, een popfotograaf en superhelden.

RECLAMEBUREAU

Reclamebureau TakeTwo combineert communicatie, creatie en webontwikkeling om onderscheidende concepten te bedenken en uit te voeren voor onze klanten. Een onderdeel van onze eigen promotiemix is een hoge positie in (de organische zoekresultaten van) Google op het woord 'communicatiebureau'. Om dit te bewerkstelligen moeten wij van Google een aantal keer het woord reclame bureau in onze teksten verwerken. Bij dezen: reclamebureau.

Communicatie anno 2015

De gemiddelde mediaconsument ontvangt dagelijks ongeveer vijfduizend commerciële boodschappen. Prettig voor het communicatiebureau, want deze boodschappen moeten allemaal worden bedacht, vormgegeven, en uitgevoerd. Op de lange termijn goed voor niemand, want samen dwingen we ontvangers hun 'informatiefilters' steeds strenger in te stellen. Zo wordt (massa) communicatie steeds minder effectief en moet het reclamebureau namens de organisatie steeds meer -en harder- schreeuwen om de aandacht van het publiek. Je zou zo maar kunnen spreken van een neerwaartse spiraal.

Modern reclamebureau

Onderscheidende boodschappen brengen aan ontvangers die er op zitten te wachten. Dat is de missie van het hedendaags reclamebureau (vinden wij). Wij zoeken naar verwachtingspatronen en branchespecifieke kaders met als doel deze vervolgens te doorbreken, op basis van de authenticiteit van een organisatie of merk. Dit is niet alleen erg leuk om te doen, maar ook een aanpak die garant staat voor betere resultaten.

Q Accountants



IDENTITEIT

Al vanaf het prille begin voegt Q Accountants een gezonde dosis EQ toe aan de accountancy. Met succes, want in korte tijd veranderde Q van een enthousiaste startup tot een solide bedrijf. Q Accountants is een begrip geworden en heeft bewezen dat de branche toe was aan een persoonlijke en informele aanpak.

MERK

Door het behoudende karakter van de accountancybranche kon Q zich onderscheiden door gewoon zichzelf te zijn. In 2012 zette het kantoor de laatste stap in het uiten van z’n volwassenheid, met een nieuwe huisstijl. Zónder het eigenzinnige karakter te verliezen, natuurlijk.

Trots, dat zijn we op Q Accountants.

Meer informatie?



Q Accountants



IDENTITEIT

Al vanaf het prille begin voegt Q Accountants een gezonde dosis EQ toe aan de accountancy. Met succes, want in korte tijd veranderde Q van een enthousiaste startup tot een solide bedrijf. Q Accountants is een begrip geworden en heeft bewezen dat de branche toe was aan een persoonlijke en informele aanpak.

MERK

Door het behoudende karakter van de accountancybranche kon Q zich onderscheiden door gewoon zichzelf te zijn. In 2012 zette het kantoor de laatste stap in het uiten van z’n volwassenheid, met een nieuwe huisstijl. Zónder het eigenzinnige karakter te verliezen, natuurlijk.

Trots, dat zijn we op Q Accountants.

Meer informatie?



Q Accountants



IDENTITEIT

Al vanaf het prille begin voegt Q Accountants een gezonde dosis EQ toe aan de accountancy. Met succes, want in korte tijd veranderde Q van een enthousiaste startup tot een solide bedrijf. Q Accountants is een begrip geworden en heeft bewezen dat de branche toe was aan een persoonlijke en informele aanpak.

MERK

Door het behoudende karakter van de accountancybranche kon Q zich onderscheiden door gewoon zichzelf te zijn. In 2012 zette het kantoor de laatste stap in het uiten van z’n volwassenheid, met een nieuwe huisstijl. Zónder het eigenzinnige karakter te verliezen, natuurlijk.

Trots, dat zijn we op Q Accountants.

Meer informatie?



Q Accountants



IDENTITEIT

Al vanaf het prille begin voegt Q Accountants een gezonde dosis EQ toe aan de accountancy. Met succes, want in korte tijd veranderde Q van een enthousiaste startup tot een solide bedrijf. Q Accountants is een begrip geworden en heeft bewezen dat de branche toe was aan een persoonlijke en informele aanpak.

MERK

Door het behoudende karakter van de accountancybranche kon Q zich onderscheiden door gewoon zichzelf te zijn. In 2012 zette het kantoor de laatste stap in het uiten van z’n volwassenheid, met een nieuwe huisstijl. Zónder het eigenzinnige karakter te verliezen, natuurlijk.

Trots, dat zijn we op Q Accountants.

Meer informatie?



Q Accountants



IDENTITEIT

Al vanaf het prille begin voegt Q Accountants een gezonde dosis EQ toe aan de accountancy. Met succes, want in korte tijd veranderde Q van een enthousiaste startup tot een solide bedrijf. Q Accountants is een begrip geworden en heeft bewezen dat de branche toe was aan een persoonlijke en informele aanpak.

MERK

Door het behoudende karakter van de accountancybranche kon Q zich onderscheiden door gewoon zichzelf te zijn. In 2012 zette het kantoor de laatste stap in het uiten van z’n volwassenheid, met een nieuwe huisstijl. Zónder het eigenzinnige karakter te verliezen, natuurlijk.

Trots, dat zijn we op Q Accountants.

Meer informatie?



Q Accountants



IDENTITEIT

Al vanaf het prille begin voegt Q Accountants een gezonde dosis EQ toe aan de accountancy. Met succes, want in korte tijd veranderde Q van een enthousiaste startup tot een solide bedrijf. Q Accountants is een begrip geworden en heeft bewezen dat de branche toe was aan een persoonlijke en informele aanpak.

MERK

Door het behoudende karakter van de accountancybranche kon Q zich onderscheiden door gewoon zichzelf te zijn. In 2012 zette het kantoor de laatste stap in het uiten van z’n volwassenheid, met een nieuwe huisstijl. Zónder het eigenzinnige karakter te verliezen, natuurlijk.

Trots, dat zijn we op Q Accountants.

Meer informatie?