sluit ×

TakeTwo is een modern reclamebureau uit Nijmegen. Ons team bestaat uit communicatie experts, grafisch vormgevers, tekstschrijvers, webontwikkelaars, een popfotograaf en superhelden.

RECLAMEBUREAU

Reclamebureau TakeTwo combineert communicatie, creatie en webontwikkeling om onderscheidende concepten te bedenken en uit te voeren voor onze klanten. Een onderdeel van onze eigen promotiemix is een hoge positie in (de organische zoekresultaten van) Google op het woord 'communicatiebureau'. Om dit te bewerkstelligen moeten wij van Google een aantal keer het woord reclame bureau in onze teksten verwerken. Bij dezen: reclamebureau.

Communicatie anno 2015

De gemiddelde mediaconsument ontvangt dagelijks ongeveer vijfduizend commerciële boodschappen. Prettig voor het communicatiebureau, want deze boodschappen moeten allemaal worden bedacht, vormgegeven, en uitgevoerd. Op de lange termijn goed voor niemand, want samen dwingen we ontvangers hun 'informatiefilters' steeds strenger in te stellen. Zo wordt (massa) communicatie steeds minder effectief en moet het reclamebureau namens de organisatie steeds meer -en harder- schreeuwen om de aandacht van het publiek. Je zou zo maar kunnen spreken van een neerwaartse spiraal.

Modern reclamebureau

Onderscheidende boodschappen brengen aan ontvangers die er op zitten te wachten. Dat is de missie van het hedendaags reclamebureau (vinden wij). Wij zoeken naar verwachtingspatronen en branchespecifieke kaders met als doel deze vervolgens te doorbreken, op basis van de authenticiteit van een organisatie of merk. Dit is niet alleen erg leuk om te doen, maar ook een aanpak die garant staat voor betere resultaten.

O? Klantonderzoek



Identiteit

Modern, zakelijk en pretentieloos. Het brein achter O? Klantonderzoek kenden we al, dus we wisten precies met wie we van doen hadden. Een frisse wind was nodig in onderzoeksland, en zij was degene die het ging laten waaien. En dan wel op haar manier: bondig en zonder fratsen.

Merk

Terug naar de kern van de dienstverlening. Dat was het devies waarmee we aan de slag gingen voor dit nieuwe merk. Uiteindelijk wil iedereen weten hoe hun klanten over hun merk denken. En wat zeg jij als je iets nieuws hoort, en er meer van wilt weten? Precies.

Dichter bij de kern van klantonderzoek kun je toch niet komen?

Meer informatie?



O? Klantonderzoek



Identiteit

Modern, zakelijk en pretentieloos. Het brein achter O? Klantonderzoek kenden we al, dus we wisten precies met wie we van doen hadden. Een frisse wind was nodig in onderzoeksland, en zij was degene die het ging laten waaien. En dan wel op haar manier: bondig en zonder fratsen.

Merk

Terug naar de kern van de dienstverlening. Dat was het devies waarmee we aan de slag gingen voor dit nieuwe merk. Uiteindelijk wil iedereen weten hoe hun klanten over hun merk denken. En wat zeg jij als je iets nieuws hoort, en er meer van wilt weten? Precies.

Dichter bij de kern van klantonderzoek kun je toch niet komen?

Meer informatie?



O? Klantonderzoek



Identiteit

Modern, zakelijk en pretentieloos. Het brein achter O? Klantonderzoek kenden we al, dus we wisten precies met wie we van doen hadden. Een frisse wind was nodig in onderzoeksland, en zij was degene die het ging laten waaien. En dan wel op haar manier: bondig en zonder fratsen.

Merk

Terug naar de kern van de dienstverlening. Dat was het devies waarmee we aan de slag gingen voor dit nieuwe merk. Uiteindelijk wil iedereen weten hoe hun klanten over hun merk denken. En wat zeg jij als je iets nieuws hoort, en er meer van wilt weten? Precies.

Dichter bij de kern van klantonderzoek kun je toch niet komen?

Meer informatie?



O? Klantonderzoek



Identiteit

Modern, zakelijk en pretentieloos. Het brein achter O? Klantonderzoek kenden we al, dus we wisten precies met wie we van doen hadden. Een frisse wind was nodig in onderzoeksland, en zij was degene die het ging laten waaien. En dan wel op haar manier: bondig en zonder fratsen.

Merk

Terug naar de kern van de dienstverlening. Dat was het devies waarmee we aan de slag gingen voor dit nieuwe merk. Uiteindelijk wil iedereen weten hoe hun klanten over hun merk denken. En wat zeg jij als je iets nieuws hoort, en er meer van wilt weten? Precies.

Dichter bij de kern van klantonderzoek kun je toch niet komen?

Meer informatie?