sluit ×

TakeTwo is een modern reclamebureau uit Nijmegen. Ons team bestaat uit communicatie experts, grafisch vormgevers, tekstschrijvers, webontwikkelaars, een popfotograaf en superhelden.

RECLAMEBUREAU

Reclamebureau TakeTwo combineert communicatie, creatie en webontwikkeling om onderscheidende concepten te bedenken en uit te voeren voor onze klanten. Een onderdeel van onze eigen promotiemix is een hoge positie in (de organische zoekresultaten van) Google op het woord 'communicatiebureau'. Om dit te bewerkstelligen moeten wij van Google een aantal keer het woord reclame bureau in onze teksten verwerken. Bij dezen: reclamebureau.

Communicatie anno 2015

De gemiddelde mediaconsument ontvangt dagelijks ongeveer vijfduizend commerciële boodschappen. Prettig voor het communicatiebureau, want deze boodschappen moeten allemaal worden bedacht, vormgegeven, en uitgevoerd. Op de lange termijn goed voor niemand, want samen dwingen we ontvangers hun 'informatiefilters' steeds strenger in te stellen. Zo wordt (massa) communicatie steeds minder effectief en moet het reclamebureau namens de organisatie steeds meer -en harder- schreeuwen om de aandacht van het publiek. Je zou zo maar kunnen spreken van een neerwaartse spiraal.

Modern reclamebureau

Onderscheidende boodschappen brengen aan ontvangers die er op zitten te wachten. Dat is de missie van het hedendaags reclamebureau (vinden wij). Wij zoeken naar verwachtingspatronen en branchespecifieke kaders met als doel deze vervolgens te doorbreken, op basis van de authenticiteit van een organisatie of merk. Dit is niet alleen erg leuk om te doen, maar ook een aanpak die garant staat voor betere resultaten.

Jan Kroon



Identiteit

Over Jan Kroon moet je niet vertellen, die man moet je ervaren. We zouden hem tekort doen door te praten over zijn aanstekelijke enthousiasme, zijn kleurige Engelse jasjes en zijn passie voor wielrennen. En over zijn voorliefde voor alles dat Italiaans is, natuurlijk. Jan Kroon spreekt gewoon voor zich.

Merk

Eigenlijk hebben we voor Jan slechts een faciliterende rol. Dit komt tot uiting in het beeldmerk, met de halve letters die nog aangevuld moeten worden. En de website, waar zowel Jan als de gebruiker zélf de ruimte krijgt om tot een creatie te komen. En de visitekaartjes, dat zijn helemaal geen visitekaartjes, maar mini-schetsboekjes. Zo kan Jan altijd zijn ideeën kwijt en tegelijkertijd ook wat van zichzelf achterlaten.

Meer informatie?



Jan Kroon



Identiteit

Over Jan Kroon moet je niet vertellen, die man moet je ervaren. We zouden hem tekort doen door te praten over zijn aanstekelijke enthousiasme, zijn kleurige Engelse jasjes en zijn passie voor wielrennen. En over zijn voorliefde voor alles dat Italiaans is, natuurlijk. Jan Kroon spreekt gewoon voor zich.

Merk

Eigenlijk hebben we voor Jan slechts een faciliterende rol. Dit komt tot uiting in het beeldmerk, met de halve letters die nog aangevuld moeten worden. En de website, waar zowel Jan als de gebruiker zélf de ruimte krijgt om tot een creatie te komen. En de visitekaartjes, dat zijn helemaal geen visitekaartjes, maar mini-schetsboekjes. Zo kan Jan altijd zijn ideeën kwijt en tegelijkertijd ook wat van zichzelf achterlaten.

Meer informatie?



Jan Kroon



Identiteit

Over Jan Kroon moet je niet vertellen, die man moet je ervaren. We zouden hem tekort doen door te praten over zijn aanstekelijke enthousiasme, zijn kleurige Engelse jasjes en zijn passie voor wielrennen. En over zijn voorliefde voor alles dat Italiaans is, natuurlijk. Jan Kroon spreekt gewoon voor zich.

Merk

Eigenlijk hebben we voor Jan slechts een faciliterende rol. Dit komt tot uiting in het beeldmerk, met de halve letters die nog aangevuld moeten worden. En de website, waar zowel Jan als de gebruiker zélf de ruimte krijgt om tot een creatie te komen. En de visitekaartjes, dat zijn helemaal geen visitekaartjes, maar mini-schetsboekjes. Zo kan Jan altijd zijn ideeën kwijt en tegelijkertijd ook wat van zichzelf achterlaten.

Meer informatie?



Jan Kroon



Identiteit

Over Jan Kroon moet je niet vertellen, die man moet je ervaren. We zouden hem tekort doen door te praten over zijn aanstekelijke enthousiasme, zijn kleurige Engelse jasjes en zijn passie voor wielrennen. En over zijn voorliefde voor alles dat Italiaans is, natuurlijk. Jan Kroon spreekt gewoon voor zich.

Merk

Eigenlijk hebben we voor Jan slechts een faciliterende rol. Dit komt tot uiting in het beeldmerk, met de halve letters die nog aangevuld moeten worden. En de website, waar zowel Jan als de gebruiker zélf de ruimte krijgt om tot een creatie te komen. En de visitekaartjes, dat zijn helemaal geen visitekaartjes, maar mini-schetsboekjes. Zo kan Jan altijd zijn ideeën kwijt en tegelijkertijd ook wat van zichzelf achterlaten.

Meer informatie?