sluit ×

TakeTwo is een modern reclamebureau uit Nijmegen. Ons team bestaat uit communicatie experts, grafisch vormgevers, tekstschrijvers, webontwikkelaars, een popfotograaf en superhelden.

RECLAMEBUREAU

Reclamebureau TakeTwo combineert communicatie, creatie en webontwikkeling om onderscheidende concepten te bedenken en uit te voeren voor onze klanten. Een onderdeel van onze eigen promotiemix is een hoge positie in (de organische zoekresultaten van) Google op het woord 'communicatiebureau'. Om dit te bewerkstelligen moeten wij van Google een aantal keer het woord reclame bureau in onze teksten verwerken. Bij dezen: reclamebureau.

Communicatie anno 2015

De gemiddelde mediaconsument ontvangt dagelijks ongeveer vijfduizend commerciële boodschappen. Prettig voor het communicatiebureau, want deze boodschappen moeten allemaal worden bedacht, vormgegeven, en uitgevoerd. Op de lange termijn goed voor niemand, want samen dwingen we ontvangers hun 'informatiefilters' steeds strenger in te stellen. Zo wordt (massa) communicatie steeds minder effectief en moet het reclamebureau namens de organisatie steeds meer -en harder- schreeuwen om de aandacht van het publiek. Je zou zo maar kunnen spreken van een neerwaartse spiraal.

Modern reclamebureau

Onderscheidende boodschappen brengen aan ontvangers die er op zitten te wachten. Dat is de missie van het hedendaags reclamebureau (vinden wij). Wij zoeken naar verwachtingspatronen en branchespecifieke kaders met als doel deze vervolgens te doorbreken, op basis van de authenticiteit van een organisatie of merk. Dit is niet alleen erg leuk om te doen, maar ook een aanpak die garant staat voor betere resultaten.

Eventure



““The train keeps on rolling””.

De klant

Eventure is een bedrijf dat zorgt voor personeel op festivals, beurzen en andere evenementen. Denk aan barmensen, hostesses en hosts.

De vraag

Het verhaal dat naar de buitenwereld verteld moest worden was onduidelijk. Het was diffuus en ze hadden behoefte aan een eenduidige propositie. Daarbij wilden ze dat het een eenvoudig te vertellen verhaal was, zodat zij zelf en alle mensen waar ze mee werken het verhaal beter én vaker uit kunnen dragen.


De oplossing

“The train keeps on rolling, and the track determines our destination”. In een notendop vatten we hiermee het verhaal van Eventure samen. Wanneer een festival begint, is er eigenlijk geen stoppen meer aan. Pas wanneer het stof terug daalt op de aarde en de rook verdwenen is, kunnen we lessen trekken en leren. Maar tijdens het evenement is die tijd er niet.

De huisstijl

Als basis hebben we het concept: “always on track” bedacht. Dit concept komt terug in de strapline: … on track. Hiermee kunnen ze hun communicatie-uitingen altijd afsluiten of beginnen. In ieder geval geeft het iedere boodschap een krachtige extra kick. Op de website komt dit concept ook terug in de vorm van een spoorrails. De rails is opgebouwd uit de ‘E’ van Eventure, maar dan in diapositief.



Meer informatie?



Eventure



““The train keeps on rolling””.

De klant

Eventure is een bedrijf dat zorgt voor personeel op festivals, beurzen en andere evenementen. Denk aan barmensen, hostesses en hosts.

De vraag

Het verhaal dat naar de buitenwereld verteld moest worden was onduidelijk. Het was diffuus en ze hadden behoefte aan een eenduidige propositie. Daarbij wilden ze dat het een eenvoudig te vertellen verhaal was, zodat zij zelf en alle mensen waar ze mee werken het verhaal beter én vaker uit kunnen dragen.


De oplossing

“The train keeps on rolling, and the track determines our destination”. In een notendop vatten we hiermee het verhaal van Eventure samen. Wanneer een festival begint, is er eigenlijk geen stoppen meer aan. Pas wanneer het stof terug daalt op de aarde en de rook verdwenen is, kunnen we lessen trekken en leren. Maar tijdens het evenement is die tijd er niet.

De huisstijl

Als basis hebben we het concept: “always on track” bedacht. Dit concept komt terug in de strapline: … on track. Hiermee kunnen ze hun communicatie-uitingen altijd afsluiten of beginnen. In ieder geval geeft het iedere boodschap een krachtige extra kick. Op de website komt dit concept ook terug in de vorm van een spoorrails. De rails is opgebouwd uit de ‘E’ van Eventure, maar dan in diapositief.



Meer informatie?



Eventure



““The train keeps on rolling””.

De klant

Eventure is een bedrijf dat zorgt voor personeel op festivals, beurzen en andere evenementen. Denk aan barmensen, hostesses en hosts.

De vraag

Het verhaal dat naar de buitenwereld verteld moest worden was onduidelijk. Het was diffuus en ze hadden behoefte aan een eenduidige propositie. Daarbij wilden ze dat het een eenvoudig te vertellen verhaal was, zodat zij zelf en alle mensen waar ze mee werken het verhaal beter én vaker uit kunnen dragen.


De oplossing

“The train keeps on rolling, and the track determines our destination”. In een notendop vatten we hiermee het verhaal van Eventure samen. Wanneer een festival begint, is er eigenlijk geen stoppen meer aan. Pas wanneer het stof terug daalt op de aarde en de rook verdwenen is, kunnen we lessen trekken en leren. Maar tijdens het evenement is die tijd er niet.

De huisstijl

Als basis hebben we het concept: “always on track” bedacht. Dit concept komt terug in de strapline: … on track. Hiermee kunnen ze hun communicatie-uitingen altijd afsluiten of beginnen. In ieder geval geeft het iedere boodschap een krachtige extra kick. Op de website komt dit concept ook terug in de vorm van een spoorrails. De rails is opgebouwd uit de ‘E’ van Eventure, maar dan in diapositief.



Meer informatie?



Eventure



““The train keeps on rolling””.

De klant

Eventure is een bedrijf dat zorgt voor personeel op festivals, beurzen en andere evenementen. Denk aan barmensen, hostesses en hosts.

De vraag

Het verhaal dat naar de buitenwereld verteld moest worden was onduidelijk. Het was diffuus en ze hadden behoefte aan een eenduidige propositie. Daarbij wilden ze dat het een eenvoudig te vertellen verhaal was, zodat zij zelf en alle mensen waar ze mee werken het verhaal beter én vaker uit kunnen dragen.


De oplossing

“The train keeps on rolling, and the track determines our destination”. In een notendop vatten we hiermee het verhaal van Eventure samen. Wanneer een festival begint, is er eigenlijk geen stoppen meer aan. Pas wanneer het stof terug daalt op de aarde en de rook verdwenen is, kunnen we lessen trekken en leren. Maar tijdens het evenement is die tijd er niet.

De huisstijl

Als basis hebben we het concept: “always on track” bedacht. Dit concept komt terug in de strapline: … on track. Hiermee kunnen ze hun communicatie-uitingen altijd afsluiten of beginnen. In ieder geval geeft het iedere boodschap een krachtige extra kick. Op de website komt dit concept ook terug in de vorm van een spoorrails. De rails is opgebouwd uit de ‘E’ van Eventure, maar dan in diapositief.



Meer informatie?



Eventure



““The train keeps on rolling””.

De klant

Eventure is een bedrijf dat zorgt voor personeel op festivals, beurzen en andere evenementen. Denk aan barmensen, hostesses en hosts.

De vraag

Het verhaal dat naar de buitenwereld verteld moest worden was onduidelijk. Het was diffuus en ze hadden behoefte aan een eenduidige propositie. Daarbij wilden ze dat het een eenvoudig te vertellen verhaal was, zodat zij zelf en alle mensen waar ze mee werken het verhaal beter én vaker uit kunnen dragen.


De oplossing

“The train keeps on rolling, and the track determines our destination”. In een notendop vatten we hiermee het verhaal van Eventure samen. Wanneer een festival begint, is er eigenlijk geen stoppen meer aan. Pas wanneer het stof terug daalt op de aarde en de rook verdwenen is, kunnen we lessen trekken en leren. Maar tijdens het evenement is die tijd er niet.

De huisstijl

Als basis hebben we het concept: “always on track” bedacht. Dit concept komt terug in de strapline: … on track. Hiermee kunnen ze hun communicatie-uitingen altijd afsluiten of beginnen. In ieder geval geeft het iedere boodschap een krachtige extra kick. Op de website komt dit concept ook terug in de vorm van een spoorrails. De rails is opgebouwd uit de ‘E’ van Eventure, maar dan in diapositief.



Meer informatie?



Eventure



““The train keeps on rolling””.

De klant

Eventure is een bedrijf dat zorgt voor personeel op festivals, beurzen en andere evenementen. Denk aan barmensen, hostesses en hosts.

De vraag

Het verhaal dat naar de buitenwereld verteld moest worden was onduidelijk. Het was diffuus en ze hadden behoefte aan een eenduidige propositie. Daarbij wilden ze dat het een eenvoudig te vertellen verhaal was, zodat zij zelf en alle mensen waar ze mee werken het verhaal beter én vaker uit kunnen dragen.


De oplossing

“The train keeps on rolling, and the track determines our destination”. In een notendop vatten we hiermee het verhaal van Eventure samen. Wanneer een festival begint, is er eigenlijk geen stoppen meer aan. Pas wanneer het stof terug daalt op de aarde en de rook verdwenen is, kunnen we lessen trekken en leren. Maar tijdens het evenement is die tijd er niet.

De huisstijl

Als basis hebben we het concept: “always on track” bedacht. Dit concept komt terug in de strapline: … on track. Hiermee kunnen ze hun communicatie-uitingen altijd afsluiten of beginnen. In ieder geval geeft het iedere boodschap een krachtige extra kick. Op de website komt dit concept ook terug in de vorm van een spoorrails. De rails is opgebouwd uit de ‘E’ van Eventure, maar dan in diapositief.



Meer informatie?



Eventure



““The train keeps on rolling””.

De klant

Eventure is een bedrijf dat zorgt voor personeel op festivals, beurzen en andere evenementen. Denk aan barmensen, hostesses en hosts.

De vraag

Het verhaal dat naar de buitenwereld verteld moest worden was onduidelijk. Het was diffuus en ze hadden behoefte aan een eenduidige propositie. Daarbij wilden ze dat het een eenvoudig te vertellen verhaal was, zodat zij zelf en alle mensen waar ze mee werken het verhaal beter én vaker uit kunnen dragen.


De oplossing

“The train keeps on rolling, and the track determines our destination”. In een notendop vatten we hiermee het verhaal van Eventure samen. Wanneer een festival begint, is er eigenlijk geen stoppen meer aan. Pas wanneer het stof terug daalt op de aarde en de rook verdwenen is, kunnen we lessen trekken en leren. Maar tijdens het evenement is die tijd er niet.

De huisstijl

Als basis hebben we het concept: “always on track” bedacht. Dit concept komt terug in de strapline: … on track. Hiermee kunnen ze hun communicatie-uitingen altijd afsluiten of beginnen. In ieder geval geeft het iedere boodschap een krachtige extra kick. Op de website komt dit concept ook terug in de vorm van een spoorrails. De rails is opgebouwd uit de ‘E’ van Eventure, maar dan in diapositief.



Meer informatie?



Eventure



““The train keeps on rolling””.

De klant

Eventure is een bedrijf dat zorgt voor personeel op festivals, beurzen en andere evenementen. Denk aan barmensen, hostesses en hosts.

De vraag

Het verhaal dat naar de buitenwereld verteld moest worden was onduidelijk. Het was diffuus en ze hadden behoefte aan een eenduidige propositie. Daarbij wilden ze dat het een eenvoudig te vertellen verhaal was, zodat zij zelf en alle mensen waar ze mee werken het verhaal beter én vaker uit kunnen dragen.


De oplossing

“The train keeps on rolling, and the track determines our destination”. In een notendop vatten we hiermee het verhaal van Eventure samen. Wanneer een festival begint, is er eigenlijk geen stoppen meer aan. Pas wanneer het stof terug daalt op de aarde en de rook verdwenen is, kunnen we lessen trekken en leren. Maar tijdens het evenement is die tijd er niet.

De huisstijl

Als basis hebben we het concept: “always on track” bedacht. Dit concept komt terug in de strapline: … on track. Hiermee kunnen ze hun communicatie-uitingen altijd afsluiten of beginnen. In ieder geval geeft het iedere boodschap een krachtige extra kick. Op de website komt dit concept ook terug in de vorm van een spoorrails. De rails is opgebouwd uit de ‘E’ van Eventure, maar dan in diapositief.



Meer informatie?



Eventure



““The train keeps on rolling””.

De klant

Eventure is een bedrijf dat zorgt voor personeel op festivals, beurzen en andere evenementen. Denk aan barmensen, hostesses en hosts.

De vraag

Het verhaal dat naar de buitenwereld verteld moest worden was onduidelijk. Het was diffuus en ze hadden behoefte aan een eenduidige propositie. Daarbij wilden ze dat het een eenvoudig te vertellen verhaal was, zodat zij zelf en alle mensen waar ze mee werken het verhaal beter én vaker uit kunnen dragen.


De oplossing

“The train keeps on rolling, and the track determines our destination”. In een notendop vatten we hiermee het verhaal van Eventure samen. Wanneer een festival begint, is er eigenlijk geen stoppen meer aan. Pas wanneer het stof terug daalt op de aarde en de rook verdwenen is, kunnen we lessen trekken en leren. Maar tijdens het evenement is die tijd er niet.

De huisstijl

Als basis hebben we het concept: “always on track” bedacht. Dit concept komt terug in de strapline: … on track. Hiermee kunnen ze hun communicatie-uitingen altijd afsluiten of beginnen. In ieder geval geeft het iedere boodschap een krachtige extra kick. Op de website komt dit concept ook terug in de vorm van een spoorrails. De rails is opgebouwd uit de ‘E’ van Eventure, maar dan in diapositief.



Meer informatie?