sluit ×

TakeTwo is een modern reclamebureau uit Nijmegen. Ons team bestaat uit communicatie experts, grafisch vormgevers, tekstschrijvers, webontwikkelaars, een popfotograaf en superhelden.

RECLAMEBUREAU

Reclamebureau TakeTwo combineert communicatie, creatie en webontwikkeling om onderscheidende concepten te bedenken en uit te voeren voor onze klanten. Een onderdeel van onze eigen promotiemix is een hoge positie in (de organische zoekresultaten van) Google op het woord 'communicatiebureau'. Om dit te bewerkstelligen moeten wij van Google een aantal keer het woord reclame bureau in onze teksten verwerken. Bij dezen: reclamebureau.

Communicatie anno 2015

De gemiddelde mediaconsument ontvangt dagelijks ongeveer vijfduizend commerciële boodschappen. Prettig voor het communicatiebureau, want deze boodschappen moeten allemaal worden bedacht, vormgegeven, en uitgevoerd. Op de lange termijn goed voor niemand, want samen dwingen we ontvangers hun 'informatiefilters' steeds strenger in te stellen. Zo wordt (massa) communicatie steeds minder effectief en moet het reclamebureau namens de organisatie steeds meer -en harder- schreeuwen om de aandacht van het publiek. Je zou zo maar kunnen spreken van een neerwaartse spiraal.

Modern reclamebureau

Onderscheidende boodschappen brengen aan ontvangers die er op zitten te wachten. Dat is de missie van het hedendaags reclamebureau (vinden wij). Wij zoeken naar verwachtingspatronen en branchespecifieke kaders met als doel deze vervolgens te doorbreken, op basis van de authenticiteit van een organisatie of merk. Dit is niet alleen erg leuk om te doen, maar ook een aanpak die garant staat voor betere resultaten.

Desarc



“Desarc is stijlloos”

De klant

Desarc is een architectenbureau. Ze zeggen dat ze stijlloos zijn. In de beste zin van het woord. Ze proberen namelijk geen stempel op hun klanten te drukken, maar de identiteit van hun klanten vertalen in een ontwerp. Ze ontwerpen winkels en showrooms namens gave bedrijven als Tesla, de Hema, Intertoys en Jumbo.

De vraag

De uitdaging was het neerzetten van een ‘stijlloos’ merk. We ontdekten dat zij zich volledig eigenlijk volledig ‘ego-loos’ opstelden. Borstklopperij past niet bij de mensen van Desarc. Alleen hoe laat je jezelf op een goede manier aan de wereld zien, zonder dat je te opschepperig overkomt. Want ze hebben wel degelijk iets te vertellen. Ze zijn trots en ambitieus!

De oplossing

Desarc wil altijd gaan voor een oprecht en evenwichtig partnerschap. Desarc werkt niet voor de klant, ze werken namens de klant. De mensen die er werken zijn gepassioneerd, eigenzinnig en creatief. Vanuit het concept ‘Desarc namens ’ zijn we gaan ontwerpen.

De huisstijl

De huisstijl is rustig als het gaat om kleuren, maar met veel ruimte voor het ‘namens-concept’. De beelden van de projecten waar ze aan gewerkt hebben, komen prominent in beeld.

Desarc Website

De website van Desarc

desarc-namens-dots
desarc-namens-taketwo-003
desarc-namens-hema

Meer informatie?