sluit ×

TakeTwo is een modern reclamebureau uit Nijmegen. Ons team bestaat uit communicatie experts, grafisch vormgevers, tekstschrijvers, webontwikkelaars, een popfotograaf en superhelden.

RECLAMEBUREAU

Reclamebureau TakeTwo combineert communicatie, creatie en webontwikkeling om onderscheidende concepten te bedenken en uit te voeren voor onze klanten. Een onderdeel van onze eigen promotiemix is een hoge positie in (de organische zoekresultaten van) Google op het woord 'communicatiebureau'. Om dit te bewerkstelligen moeten wij van Google een aantal keer het woord reclame bureau in onze teksten verwerken. Bij dezen: reclamebureau.

Communicatie anno 2015

De gemiddelde mediaconsument ontvangt dagelijks ongeveer vijfduizend commerciële boodschappen. Prettig voor het communicatiebureau, want deze boodschappen moeten allemaal worden bedacht, vormgegeven, en uitgevoerd. Op de lange termijn goed voor niemand, want samen dwingen we ontvangers hun 'informatiefilters' steeds strenger in te stellen. Zo wordt (massa) communicatie steeds minder effectief en moet het reclamebureau namens de organisatie steeds meer -en harder- schreeuwen om de aandacht van het publiek. Je zou zo maar kunnen spreken van een neerwaartse spiraal.

Modern reclamebureau

Onderscheidende boodschappen brengen aan ontvangers die er op zitten te wachten. Dat is de missie van het hedendaags reclamebureau (vinden wij). Wij zoeken naar verwachtingspatronen en branchespecifieke kaders met als doel deze vervolgens te doorbreken, op basis van de authenticiteit van een organisatie of merk. Dit is niet alleen erg leuk om te doen, maar ook een aanpak die garant staat voor betere resultaten.

Black & Blue



“We hebben allebei onze baan opgezegd”.

De klant

Dat was het eerste dat we hoorden van Barry & Sjors. Barry had de droom om zijn werk te maken van zijn passie voor denim & workwear. Super hoge kwaliteitskleding met een klassieke stijl. Sjors gaf aan een enorme passie te hebben voor BBQ’s. Alleen zaten ze met hun handen in het haar: hoe maak je hier een logisch verhaal van, zodat de klanten het ook begrijpen. Daarnaast willen we een merknaam, een logo, een website en allerlei andere middelen.

De oplossing

In onze gesprekken kwamen we tot de conclusie dat de gemeenschappelijke delers bij beide eigenaren eigenlijk heel duidelijk waren. Broederschap & vakmanschap. Zowel bij de BBQ’s als de kleding als bij alle andere interesses van de mannen zagen we dit terug.

black-and-blue-logo-huisstijl

Het logo

Het basislogo bestaat uit de bever. Deze bouwt samen met zijn soortgenoten burchten om zichzelf te beschermen. Hiervoor verricht hij veel zwaar werk. De bever stond symbool voor het werk van Barry en Sjors. De naam staat voor het blauw van de denimbroeken en het zwart van de BBQ.
black-and-blue-huisstijl-kleur

De naam

Hij bekt lekker, past bij het product en natuurlijk is het ook een live album van The Rolling Stones. Ook geeft het & teken extra lading aan het gevoel van broederschap.

De middelen

Brandbook
Huisstijlgids
Visitekaartjes
Cadeaubonnen
Banners
Raamstickers
Caps
Mutsen
T-shirts
Website
Webshop

black-and-blue-huisstijl-fotografie

black-and-blue-huisstijl-patches

Meer informatie?