sluit ×

TakeTwo is een modern reclamebureau uit Nijmegen. Ons team bestaat uit communicatie experts, grafisch vormgevers, tekstschrijvers, webontwikkelaars, een popfotograaf en superhelden.

RECLAMEBUREAU

Reclamebureau TakeTwo combineert communicatie, creatie en webontwikkeling om onderscheidende concepten te bedenken en uit te voeren voor onze klanten. Een onderdeel van onze eigen promotiemix is een hoge positie in (de organische zoekresultaten van) Google op het woord 'communicatiebureau'. Om dit te bewerkstelligen moeten wij van Google een aantal keer het woord reclame bureau in onze teksten verwerken. Bij dezen: reclamebureau.

Communicatie anno 2015

De gemiddelde mediaconsument ontvangt dagelijks ongeveer vijfduizend commerciële boodschappen. Prettig voor het communicatiebureau, want deze boodschappen moeten allemaal worden bedacht, vormgegeven, en uitgevoerd. Op de lange termijn goed voor niemand, want samen dwingen we ontvangers hun 'informatiefilters' steeds strenger in te stellen. Zo wordt (massa) communicatie steeds minder effectief en moet het reclamebureau namens de organisatie steeds meer -en harder- schreeuwen om de aandacht van het publiek. Je zou zo maar kunnen spreken van een neerwaartse spiraal.

Modern reclamebureau

Onderscheidende boodschappen brengen aan ontvangers die er op zitten te wachten. Dat is de missie van het hedendaags reclamebureau (vinden wij). Wij zoeken naar verwachtingspatronen en branchespecifieke kaders met als doel deze vervolgens te doorbreken, op basis van de authenticiteit van een organisatie of merk. Dit is niet alleen erg leuk om te doen, maar ook een aanpak die garant staat voor betere resultaten.

← Nieuwsoverzicht Involve scheurkalender

Laat de cynische psycholoog in jou los op deze kalender

Involve scheurkalender

Involve scheurkalender

Vieren dat je nieuwe boek uit is? Sigmund en TakeTwo hebben het intern even overlegd



Medewerkers zijn vaak 80% van hun werkdag met elkaar in gesprek. Involve tilt de kwaliteit van deze gesprekken naar een hoger niveau. Hoe jij dat ook voor elkaar krijgt? Dat leggen ze uit in hun nieuwe boek “De Gespreksfluisteraar“. Om te vieren dat dit boek nu verkrijgbaar is, wilden zij een relatiegeschenk laten maken.


Omdat gesprekken altijd, overal en iedere dag plaats vinden, kwamen ze met een scheurkalender. Maar dan met een extra vleugje humor. De gesprekskalender. Waar je zelf dat beetje humor aan toe mag voegen. Om dit te realiseren hebben we bij TakeTwo de vormgeving en dewebsite gemaakt. Gebruikers kunnen hier zelf invullen wat Sigmund aan het zeggen is. Een leuke klus want Sigmund is zelden subtiel, soms seksistisch, altijd scherp en actueel.


“Ach; het gaat niet om de lengte, maar om wat je zegt.”


Involve kalender site

De nieuwe Involve Kalender site

Hij is nu uitgebracht! Hiermee ondersteunt Involve ook het goede doel Sensoor. Een stichting die dag en nacht beschikbaar is om een luisterend oor te bieden aan mensen die daar behoefte aan hebben.


Meer informatie?


TakeTwo Jaap


← Nieuwsoverzicht