sluit ×

TakeTwo is een modern reclamebureau uit Nijmegen. Ons team bestaat uit communicatie experts, grafisch vormgevers, tekstschrijvers, webontwikkelaars, een popfotograaf en superhelden.

RECLAMEBUREAU

Reclamebureau TakeTwo combineert communicatie, creatie en webontwikkeling om onderscheidende concepten te bedenken en uit te voeren voor onze klanten. Een onderdeel van onze eigen promotiemix is een hoge positie in (de organische zoekresultaten van) Google op het woord 'communicatiebureau'. Om dit te bewerkstelligen moeten wij van Google een aantal keer het woord reclame bureau in onze teksten verwerken. Bij dezen: reclamebureau.

Communicatie anno 2015

De gemiddelde mediaconsument ontvangt dagelijks ongeveer vijfduizend commerciële boodschappen. Prettig voor het communicatiebureau, want deze boodschappen moeten allemaal worden bedacht, vormgegeven, en uitgevoerd. Op de lange termijn goed voor niemand, want samen dwingen we ontvangers hun 'informatiefilters' steeds strenger in te stellen. Zo wordt (massa) communicatie steeds minder effectief en moet het reclamebureau namens de organisatie steeds meer -en harder- schreeuwen om de aandacht van het publiek. Je zou zo maar kunnen spreken van een neerwaartse spiraal.

Modern reclamebureau

Onderscheidende boodschappen brengen aan ontvangers die er op zitten te wachten. Dat is de missie van het hedendaags reclamebureau (vinden wij). Wij zoeken naar verwachtingspatronen en branchespecifieke kaders met als doel deze vervolgens te doorbreken, op basis van de authenticiteit van een organisatie of merk. Dit is niet alleen erg leuk om te doen, maar ook een aanpak die garant staat voor betere resultaten.

← Nieuwsoverzicht

‘Ik kwam met een droom, en ging weg met een bedrijf.’

Britt de Graaf over haar merktraject met ons.

Britt de Graaf over haar merktraject met ons.

In februari begonnen we een merktraject met Britt de Graaf (Be the language). ‘Owner of a great idea’, stond er op haar LinkedIn-profiel.



Daar waren wij natuurlijk enorm benieuwd naar, en na de eerste interviews leerden we haar en haar idee beter kennen. Op basis van deze gesprekken hebben we het volledige merk ‘.Be The Language’ ontwikkeld. Van het concept en het merk tot aan de visitekaartjes en de website. Nu is ze dus ‘owner of a company.’ Ze zijn gespecialiseerd in taaltrainingen waarbij je geen rijtjes woorden leert. Nee, Be the language helpt je om een taal te leven. Want door de taal te leven, kun je hem pas echt leren.

Ik kwam met een droom, en ging weg met een bedrijf. Het was een supergaaf proces met een top resultaat!’

Britt de Graaf, eigenaar Be The Language



Meer informatie?


TakeTwo Jaap


← Nieuwsoverzicht