sluit ×

TakeTwo is een modern reclamebureau uit Nijmegen. Ons team bestaat uit communicatie experts, grafisch vormgevers, tekstschrijvers, webontwikkelaars, een popfotograaf en superhelden.

RECLAMEBUREAU

Reclamebureau TakeTwo combineert communicatie, creatie en webontwikkeling om onderscheidende concepten te bedenken en uit te voeren voor onze klanten. Een onderdeel van onze eigen promotiemix is een hoge positie in (de organische zoekresultaten van) Google op het woord 'communicatiebureau'. Om dit te bewerkstelligen moeten wij van Google een aantal keer het woord reclame bureau in onze teksten verwerken. Bij dezen: reclamebureau.

Communicatie anno 2015

De gemiddelde mediaconsument ontvangt dagelijks ongeveer vijfduizend commerciële boodschappen. Prettig voor het communicatiebureau, want deze boodschappen moeten allemaal worden bedacht, vormgegeven, en uitgevoerd. Op de lange termijn goed voor niemand, want samen dwingen we ontvangers hun 'informatiefilters' steeds strenger in te stellen. Zo wordt (massa) communicatie steeds minder effectief en moet het reclamebureau namens de organisatie steeds meer -en harder- schreeuwen om de aandacht van het publiek. Je zou zo maar kunnen spreken van een neerwaartse spiraal.

Modern reclamebureau

Onderscheidende boodschappen brengen aan ontvangers die er op zitten te wachten. Dat is de missie van het hedendaags reclamebureau (vinden wij). Wij zoeken naar verwachtingspatronen en branchespecifieke kaders met als doel deze vervolgens te doorbreken, op basis van de authenticiteit van een organisatie of merk. Dit is niet alleen erg leuk om te doen, maar ook een aanpak die garant staat voor betere resultaten.

Interviews

Een goed merk begint bij een verhaal. Jouw verhaal. TakeTwo gelooft in merken die echte verhalen vertellen in plaats van merken die door een bureau bedacht zijn. Daarom kunnen we dit verhaal niet vertellen zonder jou. We willen je dus eerst beter leren kennen. Dat doen we doormiddel van een interview. En als het nodig is een paar. Tijdens deze interviews gaan wij op zoek naar jouw drive. Jouw verhaal.

Wat halen we uit Interviews?

Met al deze informatie leggen we dat verhaal vast in een brandbook of een brand passport. Het kan ook zijn dat we voor jouw verhaal ook je collega’s willen leren kennen. Dit kunnen we doen doormiddel van groepsinterviews of meerdere individuele interviews. Het doel is altijd om jouw verhaal en jouw beweegredenen zo duidelijk mogelijk in beeld te brengen.


Meer informatie?


TakeTwo Jaap