sluit ×

TakeTwo is een modern reclamebureau uit Nijmegen. Ons team bestaat uit communicatie experts, grafisch vormgevers, tekstschrijvers, webontwikkelaars, een popfotograaf en superhelden.

RECLAMEBUREAU

Reclamebureau TakeTwo combineert communicatie, creatie en webontwikkeling om onderscheidende concepten te bedenken en uit te voeren voor onze klanten. Een onderdeel van onze eigen promotiemix is een hoge positie in (de organische zoekresultaten van) Google op het woord 'communicatiebureau'. Om dit te bewerkstelligen moeten wij van Google een aantal keer het woord reclame bureau in onze teksten verwerken. Bij dezen: reclamebureau.

Communicatie anno 2015

De gemiddelde mediaconsument ontvangt dagelijks ongeveer vijfduizend commerciële boodschappen. Prettig voor het communicatiebureau, want deze boodschappen moeten allemaal worden bedacht, vormgegeven, en uitgevoerd. Op de lange termijn goed voor niemand, want samen dwingen we ontvangers hun 'informatiefilters' steeds strenger in te stellen. Zo wordt (massa) communicatie steeds minder effectief en moet het reclamebureau namens de organisatie steeds meer -en harder- schreeuwen om de aandacht van het publiek. Je zou zo maar kunnen spreken van een neerwaartse spiraal.

Modern reclamebureau

Onderscheidende boodschappen brengen aan ontvangers die er op zitten te wachten. Dat is de missie van het hedendaags reclamebureau (vinden wij). Wij zoeken naar verwachtingspatronen en branchespecifieke kaders met als doel deze vervolgens te doorbreken, op basis van de authenticiteit van een organisatie of merk. Dit is niet alleen erg leuk om te doen, maar ook een aanpak die garant staat voor betere resultaten.

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen.

TakeTwo werkt voor organisaties die trots zijn op wat ze doen en dit beter willen uitdragen.

  • Wij helpen organisaties om langdurige verbindingen te maken op basis van échte verhalen en een onderscheidende visie. Daarmee trekken onze klanten de aandacht, creëren ze loyale klanten en trotse medewerkers.
  • Wie ben je en wat maakt jou anders dan anderen? Voorbij zijn de tijden dat reclame gaat over wie de grootste belofte durft te maken. Tegenwoordig trekken organisaties de aandacht door een geloofwaardig en onderscheidend verhaal, op basis van je échte ik. 
  • Wij geloven in platonische liefde. De Griekse filosoof Plato stelde dat een echte relatie alleen mogelijk is tussen gelijken. En laat het nou zo zijn dat de relatie tussen bedrijf en klant steeds gelijkwaardiger wordt.
  • Klanten hebben nieuwe verwachtingen van jouw bedrijf door de toename van informatie en andere normen en waarden. Het effect van traditionele reclame wordt in deze transparante maatschappij minder relevant en grootse beloften zijn minder geloofwaardig.
  • Transparantie betekent (ook) dat organisaties eerlijker moeten zijn over wie ze zijn en wat ze doen. Het resultaat is onderscheidend vermogen en loyale klandizie; eerlijk duurt het langst.
  • De nieuwe rol van een marcombureau is het ontbloten van de identiteit van je organisatie en om deze waarden te vertalen naar jouw merk. Een écht merk is per definitie onderscheidend en heeft enorme aantrekkingskracht. Een écht merk trekt fans in plaats van klanten.