sluit ×

TakeTwo is een modern reclamebureau uit Nijmegen. Ons team bestaat uit communicatie experts, grafisch vormgevers, tekstschrijvers, webontwikkelaars, een popfotograaf en superhelden.

RECLAMEBUREAU

Reclamebureau TakeTwo combineert communicatie, creatie en webontwikkeling om onderscheidende concepten te bedenken en uit te voeren voor onze klanten. Een onderdeel van onze eigen promotiemix is een hoge positie in (de organische zoekresultaten van) Google op het woord 'communicatiebureau'. Om dit te bewerkstelligen moeten wij van Google een aantal keer het woord reclame bureau in onze teksten verwerken. Bij dezen: reclamebureau.

Communicatie anno 2015

De gemiddelde mediaconsument ontvangt dagelijks ongeveer vijfduizend commerciële boodschappen. Prettig voor het communicatiebureau, want deze boodschappen moeten allemaal worden bedacht, vormgegeven, en uitgevoerd. Op de lange termijn goed voor niemand, want samen dwingen we ontvangers hun 'informatiefilters' steeds strenger in te stellen. Zo wordt (massa) communicatie steeds minder effectief en moet het reclamebureau namens de organisatie steeds meer -en harder- schreeuwen om de aandacht van het publiek. Je zou zo maar kunnen spreken van een neerwaartse spiraal.

Modern reclamebureau

Onderscheidende boodschappen brengen aan ontvangers die er op zitten te wachten. Dat is de missie van het hedendaags reclamebureau (vinden wij). Wij zoeken naar verwachtingspatronen en branchespecifieke kaders met als doel deze vervolgens te doorbreken, op basis van de authenticiteit van een organisatie of merk. Dit is niet alleen erg leuk om te doen, maar ook een aanpak die garant staat voor betere resultaten.

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen.

TakeTwo werkt voor organisaties die trots zijn op wat ze doen en dit beter willen uitdragen.

1.Echter

Wij helpen onze klanten verbindingen te maken op basis van échte verhalen en een onderscheidende visie. Daarmee trekken deze organisaties de aandacht, creëren ze loyale klanten en trotse medewerkers.

2. Anders

Het medialandschap ondergaat blijvende veranderingen met een overschot aan (commerciële) informatie als gevolg. Merken die zich niet onderscheiden verdwijnen in de grijze massa.

3. Toegankelijker

Een toename in de toegankelijkheid van informatie en de conversatie op social media hebben de relatie tussen bedrijf en klant gelijkwaardiger gemaakt.

4. Transparanter

Een transparante maatschappij betekent dat de ruimte tot manipulatie kleiner wordt. Het effect van traditionele reclame wordt minder relevant en grootse beloften minder geloofwaardig.

5.Eerlijker

Dit betekent dat organisaties eerlijker moeten zijn over wie ze zijn en wat ze doen. Het resultaat is onderscheidend vermogen en loyale klandizie; eerlijk duurt het langst.

6. TakeTwo

De nieuwe rol van een marcombureau is om de identiteit van haar klanten te ontbloten en organisaties te helpen om lange-termijn verbindingen te maken. Deze connecties zijn gebaseerd op authenticiteit, onderscheidend vermogen en wederkerigheid.