sluit ×

TakeTwo is een modern reclamebureau uit Nijmegen. Ons team bestaat uit communicatie experts, grafisch vormgevers, tekstschrijvers, webontwikkelaars, een popfotograaf en superhelden.

RECLAMEBUREAU

Reclamebureau TakeTwo combineert communicatie, creatie en webontwikkeling om onderscheidende concepten te bedenken en uit te voeren voor onze klanten. Een onderdeel van onze eigen promotiemix is een hoge positie in (de organische zoekresultaten van) Google op het woord 'communicatiebureau'. Om dit te bewerkstelligen moeten wij van Google een aantal keer het woord reclame bureau in onze teksten verwerken. Bij dezen: reclamebureau.

Communicatie anno 2015

De gemiddelde mediaconsument ontvangt dagelijks ongeveer vijfduizend commerciële boodschappen. Prettig voor het communicatiebureau, want deze boodschappen moeten allemaal worden bedacht, vormgegeven, en uitgevoerd. Op de lange termijn goed voor niemand, want samen dwingen we ontvangers hun 'informatiefilters' steeds strenger in te stellen. Zo wordt (massa) communicatie steeds minder effectief en moet het reclamebureau namens de organisatie steeds meer -en harder- schreeuwen om de aandacht van het publiek. Je zou zo maar kunnen spreken van een neerwaartse spiraal.

Modern reclamebureau

Onderscheidende boodschappen brengen aan ontvangers die er op zitten te wachten. Dat is de missie van het hedendaags reclamebureau (vinden wij). Wij zoeken naar verwachtingspatronen en branchespecifieke kaders met als doel deze vervolgens te doorbreken, op basis van de authenticiteit van een organisatie of merk. Dit is niet alleen erg leuk om te doen, maar ook een aanpak die garant staat voor betere resultaten.

Reclamebureau Nijmegen?

Is TakeTwo eigenlijk wel een reclamebureau?

Die vraag hebben wij onszelf ook regelmatig gesteld. Aan het woord reclamebureau hangt tegenwoordig vaak een negatief stigma van snelle jongens en vlotte babbels waar wij ons liever niet mee identificeren. In onze visie is alles wat snel is per definitie verdacht. Hoe kan je nou op een snelle manier verdieping vinden? En zonder deze verdieping blijft marketing communicatie oppervlakkig. Wat ons betreft verzandt je dan snel in de werkwijze van het (in onze ogen) traditionele reclamebureau.

reclamebureau nijmegen

Het team van reclamebureau TakeTwo. Maar zijn we eigenlijk wel een reclamebureau?

TakeTwo: reclamebureau of communicatiebureau?

Ons hoofddoel is nooit het snel behalen van kortetermijn doelstellingen (hoewel we dat ook kunnen), maar juist het creëren van echte meerwaarde voor onze klanten op de middellange termijn. En dat kan alleen worden bereikt door het blijvend beter maken van de communicatie van een bedrijf.

Het moderne bureau is crossmediaal en tegelijkertijd medium onafhankelijk

TakeTwo gelooft dat het ideale bureau de juiste combinatie van skills inzet en die onderling met elkaar in verbinding brengt. Deze crossmediale aanpak is niet alleen een dienst die we aanbieden, het is belangrijk kenmerk van onze werkwijze. In de praktijk komt dat erop neer dat grafisch vormgevers, programmeurs en copywriters samenwerken om tot een oplossing voor een bepaald probleem te komen. Daarnaast werken wij graag medium-onafhankelijk. Het draait bij ons uiteindelijk om het verhaal en of we die het beste via een website of via een video verteld kan worden kiezen we pas later.

Het moderne is anders

TakeTwo gelooft nog steeds in de kracht van goede communicatie, maar de verdieping en het onderzoek naar de boodschap zijn leidend. Het moderne reclamebureau is toe aan een herdefinitie, want een leuke campagne is weinig waard zonder goede boodschap. Reclame is dood, leve de merkidentiteit!


Meer informatie?


TakeTwo Jaap