sluit ×

TakeTwo is een modern reclamebureau uit Nijmegen. Ons team bestaat uit communicatie experts, grafisch vormgevers, tekstschrijvers, webontwikkelaars, een popfotograaf en superhelden.

RECLAMEBUREAU

Reclamebureau TakeTwo combineert communicatie, creatie en webontwikkeling om onderscheidende concepten te bedenken en uit te voeren voor onze klanten. Een onderdeel van onze eigen promotiemix is een hoge positie in (de organische zoekresultaten van) Google op het woord 'communicatiebureau'. Om dit te bewerkstelligen moeten wij van Google een aantal keer het woord reclame bureau in onze teksten verwerken. Bij dezen: reclamebureau.

Communicatie anno 2015

De gemiddelde mediaconsument ontvangt dagelijks ongeveer vijfduizend commerciële boodschappen. Prettig voor het communicatiebureau, want deze boodschappen moeten allemaal worden bedacht, vormgegeven, en uitgevoerd. Op de lange termijn goed voor niemand, want samen dwingen we ontvangers hun 'informatiefilters' steeds strenger in te stellen. Zo wordt (massa) communicatie steeds minder effectief en moet het reclamebureau namens de organisatie steeds meer -en harder- schreeuwen om de aandacht van het publiek. Je zou zo maar kunnen spreken van een neerwaartse spiraal.

Modern reclamebureau

Onderscheidende boodschappen brengen aan ontvangers die er op zitten te wachten. Dat is de missie van het hedendaags reclamebureau (vinden wij). Wij zoeken naar verwachtingspatronen en branchespecifieke kaders met als doel deze vervolgens te doorbreken, op basis van de authenticiteit van een organisatie of merk. Dit is niet alleen erg leuk om te doen, maar ook een aanpak die garant staat voor betere resultaten.

← Nieuwsoverzicht

Practice what you preach

brandbookWe zijn bij TakeTwo de laatste maanden druk bezig geweest om werk te maken van ons eigen brandbook. In de trant van ‘bij de loodgieter thuis lekt de kraan’ of ‘we hebben het druk met andere projecten’ waren we er tot nu toe niet aan toe gekomen. Misschien herkenbaar, maar uiteindelijk krijgen klanten altijd onze prioriteit.

Waar staat je merk voor, hoe gedraagt deze zich en hoe ziet dat er dan uit? Dat vangen we in een brandbook. Dit maakt het makkelijker om je boodschap duidelijk uit te dragen en om consistent te communiceren. Hierdoor blijf je als organisatie dicht bij jezelf omdat je een houvast hebt. Daarmee kun je bijvoorbeeld gemakkelijker onderbouwde keuzes maken die je strategie helpen bepalen. Door je identiteit consistent uit te dragen in je communicatie, kun je als organisatie de juiste verwachtingen creëren en waarmaken. Dat zorgt op den duur voor loyale klanten en trotse medewerkers.

Bij het maken van het brandbook hebben we ons eigen traject gevolgd, zoals normaal onze klanten dat bij ons doen. Als geen ander weten we hoe onze klanten zich voelen en dat leverde ons ook nieuwe inzichten op. We hebben onszelf de spiegel voorgehouden die we normaal onze klanten voorhouden. Daar hebben we als bureau ook super veel van geleerd.

Mogen we een keer langskomen om hem te laten zien in ruil voor een kop koffie en een goed gesprek? Bel of mail ons!

 

Meer informatie?


TakeTwo Jaap


← Nieuwsoverzicht