sluit ×

TakeTwo is een modern reclamebureau uit Nijmegen. Ons team bestaat uit communicatie experts, grafisch vormgevers, tekstschrijvers, webontwikkelaars, een popfotograaf en superhelden.

RECLAMEBUREAU

Reclamebureau TakeTwo combineert communicatie, creatie en webontwikkeling om onderscheidende concepten te bedenken en uit te voeren voor onze klanten. Een onderdeel van onze eigen promotiemix is een hoge positie in (de organische zoekresultaten van) Google op het woord 'communicatiebureau'. Om dit te bewerkstelligen moeten wij van Google een aantal keer het woord reclame bureau in onze teksten verwerken. Bij dezen: reclamebureau.

Communicatie anno 2015

De gemiddelde mediaconsument ontvangt dagelijks ongeveer vijfduizend commerciële boodschappen. Prettig voor het communicatiebureau, want deze boodschappen moeten allemaal worden bedacht, vormgegeven, en uitgevoerd. Op de lange termijn goed voor niemand, want samen dwingen we ontvangers hun 'informatiefilters' steeds strenger in te stellen. Zo wordt (massa) communicatie steeds minder effectief en moet het reclamebureau namens de organisatie steeds meer -en harder- schreeuwen om de aandacht van het publiek. Je zou zo maar kunnen spreken van een neerwaartse spiraal.

Modern reclamebureau

Onderscheidende boodschappen brengen aan ontvangers die er op zitten te wachten. Dat is de missie van het hedendaags reclamebureau (vinden wij). Wij zoeken naar verwachtingspatronen en branchespecifieke kaders met als doel deze vervolgens te doorbreken, op basis van de authenticiteit van een organisatie of merk. Dit is niet alleen erg leuk om te doen, maar ook een aanpak die garant staat voor betere resultaten.

Canon prejudicing campaign

“When you hold preconceived thought and beliefs this can manifest itself in sometimes ugly ways and at the very least can skew your judgement. I think at some stage in our lives we have all been guilty of holding unjust prejudices against people for no particular reason other than something we have been told about […]

Lee 101 black and blue jeans

Riders On The Storm

Black & Blue is on a winning streak! Na de onthulling van hun eigen LEE 101 jeans pakten ze ook de publieksprijs voor Best Customer Experience Award Denim 2017.   Aandacht, ambacht, brotherhood/vriendschap en een gezonde dosis eigenwijsheid. Dat is wat Black & Blue kenmerkt. En dat zie je overal terug. In alles wat ze […]

Julian Nales, Social Media en Content Adviseur

TakeTwo breidt uit met een nieuwe kracht die helpt jouw merkidentiteit en bijbehorende verhalen te vertalen naar online. Want hoe doe je dat op zo’n manier dat je fans er oprecht naar willen luisteren én je hen aanspoort om tot actie over te gaan? En op welke online kanalen vertel je dat verhaal? En op welke […]

Hotel Credible

Credible wilde een nieuwe promo voor hun hotel/restaurant/bar. Maar wat maakt Credible nu zo speciaal?

Ontdek de nieuwe bizarre website van de Zwarte Cross en laat je meenemen in een wereld vol vliegende frikandellen, trommelende apen en gierende gitaren.

Ontdek de nieuwe bizarre website van de Zwarte Cross en laat je meenemen in een wereld vol vliegende frikandellen, trommelende apen en gierende gitaren. 

persona

Als jouw merk een persoon zou zijn, hoe zou hij zich dan gedragen?

hooiberg gitaar (1)

It’s so easy when you know the rules…

Involve scheurkalender

Altijd al een eigen Sigmund-strip willen hebben? Involve regelt het voor je, met een beetje hulp van TakeTwo.