sluit ×

TakeTwo is een modern reclamebureau uit Nijmegen. Ons team bestaat uit communicatie experts, grafisch vormgevers, tekstschrijvers, webontwikkelaars, een popfotograaf en superhelden.

RECLAMEBUREAU

Reclamebureau TakeTwo combineert communicatie, creatie en webontwikkeling om onderscheidende concepten te bedenken en uit te voeren voor onze klanten. Een onderdeel van onze eigen promotiemix is een hoge positie in (de organische zoekresultaten van) Google op het woord 'communicatiebureau'. Om dit te bewerkstelligen moeten wij van Google een aantal keer het woord reclame bureau in onze teksten verwerken. Bij dezen: reclamebureau.

Communicatie anno 2015

De gemiddelde mediaconsument ontvangt dagelijks ongeveer vijfduizend commerciële boodschappen. Prettig voor het communicatiebureau, want deze boodschappen moeten allemaal worden bedacht, vormgegeven, en uitgevoerd. Op de lange termijn goed voor niemand, want samen dwingen we ontvangers hun 'informatiefilters' steeds strenger in te stellen. Zo wordt (massa) communicatie steeds minder effectief en moet het reclamebureau namens de organisatie steeds meer -en harder- schreeuwen om de aandacht van het publiek. Je zou zo maar kunnen spreken van een neerwaartse spiraal.

Modern reclamebureau

Onderscheidende boodschappen brengen aan ontvangers die er op zitten te wachten. Dat is de missie van het hedendaags reclamebureau (vinden wij). Wij zoeken naar verwachtingspatronen en branchespecifieke kaders met als doel deze vervolgens te doorbreken, op basis van de authenticiteit van een organisatie of merk. Dit is niet alleen erg leuk om te doen, maar ook een aanpak die garant staat voor betere resultaten.

Drukwerk

Er komt veel bij drukwerk kijken. Per middel is een andere techniek nodig. De manier van drukken zorgt er bijvoorbeeld voor of een boek wel of niet netjes sluit. Best belangrijk dus dat dat goed gebeurd.



Welk drukwerk past bij welk merk?

Elk merk is anders en gebruikt andere middelen. Daarom kijken we per merk welk drukwerk erbij past. Het moet natuurlijk wel perfect bij het merk passen.

Waar beginnen we?

TakeTwo onderzoekt de identiteit van een merk. Die identiteit zet TakeTwo in een brandbook of brandpassport. Het visueel maken van die identiteit, gebeurt in middelen. Alhoewel steeds meer middelen tegenwoordig online staan, blijven er fysieke middelen. Middelen die bedrukt moeten worden zoals briefpapier, visitekaartjes, brochures en ga zo maar door.



Meer informatie?


TakeTwo Jaap