sluit ×

TakeTwo is een modern reclamebureau uit Nijmegen. Ons team bestaat uit communicatie experts, grafisch vormgevers, tekstschrijvers, webontwikkelaars, een popfotograaf en superhelden.

RECLAMEBUREAU

Reclamebureau TakeTwo combineert communicatie, creatie en webontwikkeling om onderscheidende concepten te bedenken en uit te voeren voor onze klanten. Een onderdeel van onze eigen promotiemix is een hoge positie in (de organische zoekresultaten van) Google op het woord 'communicatiebureau'. Om dit te bewerkstelligen moeten wij van Google een aantal keer het woord reclame bureau in onze teksten verwerken. Bij dezen: reclamebureau.

Communicatie anno 2015

De gemiddelde mediaconsument ontvangt dagelijks ongeveer vijfduizend commerciële boodschappen. Prettig voor het communicatiebureau, want deze boodschappen moeten allemaal worden bedacht, vormgegeven, en uitgevoerd. Op de lange termijn goed voor niemand, want samen dwingen we ontvangers hun 'informatiefilters' steeds strenger in te stellen. Zo wordt (massa) communicatie steeds minder effectief en moet het reclamebureau namens de organisatie steeds meer -en harder- schreeuwen om de aandacht van het publiek. Je zou zo maar kunnen spreken van een neerwaartse spiraal.

Modern reclamebureau

Onderscheidende boodschappen brengen aan ontvangers die er op zitten te wachten. Dat is de missie van het hedendaags reclamebureau (vinden wij). Wij zoeken naar verwachtingspatronen en branchespecifieke kaders met als doel deze vervolgens te doorbreken, op basis van de authenticiteit van een organisatie of merk. Dit is niet alleen erg leuk om te doen, maar ook een aanpak die garant staat voor betere resultaten.

Merkstrategie

Je merkstrategie als houvast

Merkstrategie is dat wat voortkomt uit je identiteit. Nu we weten wie je bent en wat je boodschap is kunnen we gaan nadenken over hoe die boodschap het best te vertellen is.


We vertellen dit niet alleen met woorden, we vertellen dit met zoveel mogelijk zintuiglijke prikkels. Alle associaties en prikkels die helpen bij het sterk uitdragen van onze boodschap gaan we in kaart brengen. Op die manier is jouw identiteit in een merkstrategie te delen met je werknemers en kun je zorgen dat alle onderdelen binnen je bedrijf naadloos op elkaar aansluiten. Denk maar eens na over de karakters van deze winkels die beide hetzelfde product verkopen.

Consistentie

Als we eenmaal weten wie we zijn kunnen we ons verhaal vertellen. Het belangrijkste daarin is consistentie. We willen ervoor zorgen dat de ontvanger van jouw boodschap je niet alleen herkent aan aan de boodschap maar misschien al aan je huisstijl, de stijl van fotografie, of aan het soort muziek onder je animatie.


Fotografie uit de merkstrategie voor Black & Blue waar niet het product maar juist de sfeer centraal staat.

Fotografie uit de merkstrategie voor Black & Blue





Meer informatie?


TakeTwo Jaap